Tesla elemzése negyedik rész

Termék és innováció

A Tesla termékinnovációs stratégiája inkrementális innovációs stratégiaként írható le, magas rendszerszintű elektromos járművek és energetikai megoldások alapján. Olyan technológiákat használ, mint a robotpilóta program, amely radikális innováció az autóiparban.

Akkumulátor-innováció

A Tesla hangsúlyt fektetett az akkumulátor-innovációra, amely potenciális energiát ad a járművek motorjainak. Az akkumulátor-innováció megfizethetőbbé teszi a Tesla termékeit. Emellett a Panasonic-kal való partnerség is hozzájárult a vállalat innovációs stratégiájához.

500 mérföld hatótáv

A Tesla Modell S és Modell X a legnagyobb hatótávolságú szedánok a sportautók között szerte a világon, és a csökkentett költségek mellett a hatótávolsága közel 500 mérföld. A Tesla Németországban azonban technikai biztonsági problémákkal szembesült, és a szoftver minőségének javításán dolgozott. Ez magában foglalta a nagy teljesítményű érzékelőket és processzorokat, a szoftverek alacsony árát és a megfelelő operációs rendszerek megbízhatóbb mechatronikáját. Ez az erős hardver és szoftver kombinációja hozzájárul a Tesla termékinnovációjához és előnyéhez a versenytársakkal szemben.

www.villanyautosok.hu