Gyártástechnológia.
A gyártás élen járt a robotok munkafolyamatba való beépítésében. Az ipari robotok, amelyeket egy időben egyedi feladatok elvégzésére programoztak és elkülönültek az emberi munkásoktól, egyre inkább kobotként funkcionálnak: kisebb, többfeladatos robotok, amelyek együttműködnek az emberekkel, és több feladatot vállalnak át a raktárakban és egyéb gyári munkafolyamatokban.
Bank.
A bankok sikeresen alkalmaznak chatbotokat, hogy felhívják ügyfeleik figyelmét a szolgáltatásokra és ajánlatokra, valamint emberi beavatkozást nem igénylő tranzakciók kezelésére. Az AI virtuális asszisztenseket a banki szabályozások betartásának javítására és költségeinek csökkentésére használják. A banki szervezetek a mesterséges intelligencia segítségével javítják a hitelekkel kapcsolatos döntéseiket, meghatározzák a hitelkereteket és azonosítják a befektetési lehetőségeket.
Közlekedés.
Az AI-nak az autonóm járművek üzemeltetésében betöltött alapvető szerepe mellett a mesterséges intelligencia technológiáit használják a közlekedésben a forgalom irányítására, a repülési késések előrejelzésére, valamint az óceáni hajózás biztonságosabbá és hatékonyabbá tételére. Az ellátási láncokban a mesterséges intelligencia felváltja a kereslet előrejelzésének és a zavarok előrejelzésének hagyományos módszereit, ezt a trendet felgyorsította a COVID-19, amikor sok vállalatot váratlanul érte a világjárványnak az áruk keresletére és kínálatára gyakorolt hatása.