AR az autógyártók új eszköze

Az AR-technológia kihasználása az autóiparban

Az AR

Napjainkban a kiterjesztett valóság (AR) az autógyártók és a járművezetők hatékony új eszközeként jelenik meg.  Lehetővé teszi számukra, hogy olyan módokon tervezzenek, értékesítsenek és vezessenek autókat, amelyekre korábban nem volt lehetőség. Számos lehetőség kínálkozik az AR-technológia kihasználására az autóiparban, hogy vonzóbb és interaktívabb élményt teremtsenek az iparági vezetők, márkamenedzserek, értékesítési csapatok, és járművezetők számára. Az AR-alkalmazások forradalmasíthatják az autók tervezését, értékesítését, vezetését és javítását.  

Az AR-től a gyártásban, a virtuális termékbemutatókon, a K+F vizualizációkon, az utak 3D-s feltérképezésén és a biztonsági támogatáson keresztül a kiterjesztett valóság az előnyök széles skáláját kínálja.

A kiterjesztett valóság

A kiterjesztett valóság egyik legizgalmasabb területe, amelyet az autóiparban használnak, a tervezési folyamat.  Az AR segítségével a tervezők virtuális járműmodelleket hozhatnak létre, és valós időben hajthatnak végre változtatásokat.  Ez lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan és egyszerűen elvégezzék a beállításokat, időt és pénzt takarítanak meg.  Az AR lehetővé teszi az autók virtuális prototípusainak elkészítését is, ami segít csökkenteni a költségeket és javítani a biztonságot.  2019-ben a Ford volt az első autógyártó, amely a Gravity Sketch segítségével dolgozott – egy 3D virtuális valóság eszköz, amely lehetővé teszi a tervezők számára, hogy emberközpontúbb járműterveket készítsenek.

Virtuális környezet 

A kiterjesztett valóságot az autók értékesítési folyamatának egyszerűsítésére is használják.  Azáltal, hogy az ügyfelek virtuális környezetben fedezhetik fel a funkciókat és interakcióba léphetnek az autókkal, a kereskedők jobban bevonhatják őket a vásárlási folyamatba – és csökkentik az értékesítés lezárásához szükséges időt. Az AR a marketingben és az értékesítésben azt is lehetővé teszi, hogy az emberek virtuális környezetben megtekintsenek, felfedezzenek és személyre szabhassanak különféle autókat megkönnyítve a döntési folyamatot. Ez segíthet csökkenteni a fizikai bemutatótermekkel kapcsolatos költségeket, és megkönnyítheti az ügyfelek számára a megfelelő autó vagy teherautó összehasonlítását és megvásárlását.  

www.nextechar.com