Elektromos autó eladás a BMW-nél

BMW modellkínálat elektromosítása

BMW-csoport

Előző posztunkban a BMW-csoport 2021 első féléves teljesítménymutatóival foglalkoztunk, amiből kiderült, hogy több, mint egy millió járművet adtak el az előző félévben, ami rekordmagas szám. A cég növekedési motorjának a teljesen elektromos és a plug-in hibrid járműveket (tehát az elektromobilitást) lehet tekinteni, abszolút és relatív értelemben is. A korábbi eladásokhoz képest 148,5 %-os növekedést realizált a cég, ami több mint 150 ezer járművet jelent 2021 első félévében. A tisztán elektromos autók esetén 184 %-os a növekedés (36 ezer db), a plug-in hibrid autók esetén pedig 140 % (120 ezer db).

Az IX és I4

„Folytatjuk a modellkínálatunk elektromosítását és növeltük a teljesen elektromos kínálatunkat két zászlóshajómodellel: a BMW iX-szel és a i4-gyel” – magyarázta Nota. „Az iX és az i4 megtestesíti az elektromobilitás új éráját a BMW számára és alig várom, hogy novembertől az utakon lássam őket. Ezek a járművek emocionális töltettel bírnak számunkra és a vásárlóink érdeklődése – akár anyagi értelembe véve is – meggyőző és erősíti a mi lelkesedésünket is.

Az elkövetkezendő években további modellek jelennek meg teljesen elektromos verzióban, sorozatgyártásban: 5-ös széria, 7-es széria, az X1-es és a Mini Countryman is. 2025-ig a cég évente átlagosan 50 %-os növekedéssel tervez a teljesen elektromos járművek eladásának tekintetében. Ez azt jelenti, hogy 2025-ben a 2020-as eladások tízszeresére számít a cég. 2030-ra az összeeladás felét teszik majd ki a teljesen elektromos autók a várakozások szerint.

www.press.bmwgroup.com