BMW 2021-ben

BMW csoport 2021-es eladások értékelése

Előző posztjainkban a BMW-csoport, különösen pedig a BMW 2021-es eladásaival foglalkoztunk. Utolsó posztunkban a régiós adatokról számolunk be, amiket a következő táblázatban összegeztünk.

Ázsiai eladások

A cégcsoport legerőteljesebb növekedését – abszolút számokban – Kínában realizálta. Több, mint 42 ezer jármű (+35 %) került eladásra a második ázsiai kulcspiacon, Dél-Koreában. Az Egyesült Államokban szembetűnő a Mini népszerűsége, aminek modelljeiből több, mint 50 %-kal több fogyott, mint 2020 első felében. Hasonló mondható el az európai piacról is, aminek eladásait viszont 2021-ben már legkörözte az ázsiai régió, illetve a kettő közötti olló tovább szélesedett 2021 két féléve között is. Ezt azt jelezi a cég számára, hogy az ázsiai piaci igények lesznek meghatározók az elkövetkezendő évek tervezésében, akár dizájnban, akár meghajtásban.

www.press.bmwgroup.com