Az új olaj negyedik rész

Járműgyártás és a vizuális marketing

Social Media

Járműgyártás területén fontos hangsúlyozni a vizuális marketing elemeket, mint például a járműről és alkatrészekről készült fényképek kreatív használatát és a technológiák ismertetését, amelyeket a laikus fogyasztók is megértenek és érdekesnek találnak. Fontos, hogy a weboldal/szórólap az autómárkát tükrözze és ennek megfelelően olyan stílusú design elemeket használjanak fel. A Social Media felületek használata elengedhetetlenek a járműgyártással foglalkozó cégek körében,  hiszen a legtöbb potenciális vásárlót ezeken a felületeken tudják elérni. Ezenfelül, a direkt marketing is nagyon fontos, amely azt takarja, hogy minden programon, ahol tudják a márkát, járműveket, alkatrészeket és egyéb termékeket népszerűsíteni, mindenképp menjenek el. 

SAP

Járműgyártás esetén a SAP szoftver használata kiemelkedően fontos, hiszen a multinacionális cégek esetében esszenciális átlátni az alkatrészek gyártásától kezdve a pénzügyi tranzakciók folyamatait. A járműiparban alkalmazott SAP rendszerben a járművek típus számaitól kezdve a munkaerő létszámig minden megtalálható a különböző folyamatok osztályaiban.

Big Data

Ebben a blogban áttekintettük a 21. század egyik legnagyobb erőforrás tulajdonságait és mérési lehetőségeit, majd egy példát néztünk a működésére a járműgyártás területén. A konklúzió az, hogy mára már a cégek szinte minden adathoz egyszerűen hozzájuthatnak és használatukkal hatalmas versenyelőnyre is tehetnek szert. A napjainkban Big Data használata nélkül már a kis vállalkozások is nagy veszteséget szenvednek el.

www.mnb.hu