Online felületek és az oktatás

A New York Times online felületén közölt egy cikket, arról, hogy hogyan folytatódik az oktatás Kínában, miután az iskolákat bezárták.

A New York Times online felületén közölt egy cikket, arról, hogy hogyan folytatódik az oktatás Kínában, miután az iskolákat bezárták. Az átállás sok esetben problémás volt, de, mint mondják, ami nem öl meg, megerősít.

Az online oktatás új módozataival kísérleteztek a tanárok és a diákok is: livestreamek, előre felvett magyarázó szövegek, video-órák stb.

Egy megkérdezett tanár, aki ráadásul még csak általános iskolásokat tanít azt nyilatkozta, hogy elégedett a kezdeti eredményekkel. Az Alibaba DingTalk appját használja, aminek a segítségével, egy telefonnal, és egy notebookkal tartja meg az angolórát.

Egy megkérdezett szülő azt mondta, hogy korábban aggódott, hogy amint okos eszközök kerülnek a gyerekei kezébe, csak játszani fognak rajt, de ennek az új helyzetnek hála megismerkedhetnek a gyerekek a technika „tanító” lehetőségeivel és tulajdonságaival, sőt megtanulják aktívan használni is őket.

Ez az oktatási forma nem szerepel a Procomtec Kft terveiben, de azért ez számunkra is egy követendő példa.

A CAD/CAM

A CAD/CAM

A CAD/CAM története röviden a kezdetektől.

Gépi tanulás és mesterséges intelligencia 2.rész

Gépi tanulás és mesterséges intelligencia 2.rész

Gépi tanulás kontra mesterséges intelligencia – az alapvető különbségek

AI és a kéznélküli vezetés

AI és a kéznélküli vezetés

A mesterséges intelligencia képes a közlekedési helyzetek elemzéséből tanulni